Eylül 18, 2011

Ferdi Tayfur - Çalı


Evlerinin önü çalı
Çalının kırılmış dalı
Kınamayın arkadaşlar
Yaralı gönlüm sevdalı
Vay vay vay vay beni beni.

Şu dağları aşamadım
Doğdum amma yaşamadım.
Yarim haber salmış bana
Gidip de kavuşamadım.
Vay vay vay vay beni beni.

Derelerin suyu çağlar
Başı boz dumanlı dağlar.
Yar çiçekli fistan giymiş.
Başına ipekli bağlar .
Vay vay vay vay beni beni.

Benim mi ağaran saçlar yaşlı gözler,                                                                                                Sitem dolu sözler benim mi.                                                                                                            Benim mi benim mi benim mi.
Yıkılan hayaller biten ümitler
Gurbet ellerde çekilmez dertler
Ne yazık geriye dönmez gidenler
Ormanı tükenmiş dağlar benim mi.

Söz ve Müzik.Ferdi Tayfur



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder