Aralık 28, 2012

İbrahim Erkal - Sen Bana Lazımsın


Gitme, gitme, sensiz olmaz,

Gönül sensiz huzur bulmaz,

Yerini kimse doldurmaz,

Ben sana mecburum mecbur.

Yerini kimse doldurmaz,

Ben sana mecburum mecbur.


Yağmur çöllere, sevda dillere,

Bülbül güllere de sen bana lazımsın.

Güneş toprağa, meyveler bağa,

Çiçek yaprağa da sen bana lazımsın.

Gitme gitme, gitme gitme, bana lazımsın,


Sular aya özlem duyar,

Yakamozlar buna uyar,

Her ne varsa sevgide var,

Ben sana mecburum mecbur.

Her ne varsa sevgide var,

Ben sana mecburum mecbur.


Yağmur çöllere, sevda dillere,

Bülbül güllere de sen bana lazımsın.

Güneş toprağa, meyveler bağa,

Çiçek yaprağa da sen bana lazımsın.

Gitme gitme, gitme gitme, bana lazımsın

Tohum toprağa muhtaç tomurcuklanmak için,

Rengini, tadını, kokusunu almak,

Açılıp topraktan çıkmak, filizlenmek için muhtaç.

Bende sana yanmam, kokumu, tadımı, rengimi almam,

Pişip aşk, aşk olmam için muhtacım.

Nasıl ki damarlar kana, nasıl ki bedenler cana,

O zaman bende sana muhtacım, sana muhtacım. (heceses)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder