Haziran 04, 2015

Aydilge - Aşka Gel



Kalbimi çaldın bir anda
Kaçmamı beklemedin sen
Belkide hep zile basıpta
Kaçmayı sevdiğinden
Gerçeği gördüm bir anda
Yok duramam buralarda
Ateşle oynamak isterim
Yana yana yan yana.

Narinna nanana
Tenimde fırtına
Narinna nananaa varya.

Hadi sende söyle
Aşka gelde böyle deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa sevda neyime
Gerisi bahane ben divane
Öpse beni delice
Ateşin içinde yanmıyorsa sevda neyime
Aşkın delice.

Kalbimi çaldın bir anda
Kaçmamı beklemedin sen
Belkide hep zile basıpta kaçmayı sevdiğinden.

Narinna nanana
Tenimde fırtına
Narinna nanana varya.

Hadi sende söyle
Aşka gelde böyle deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa sevda neyime
Gerisi bahane ben divane
Öpse beni delice
Ateşin içinde yanmıyorsa sevda neyime
Aşkın delice.

Hadi gel aşka,yanıma
Hadi gel aşka
Bu defa başka
Yanıma

Hadi sende söyle
Aşka gelde böyle deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa sevda neyime
Gerisi bahane ben divane
Öpse deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa sevda neyime
Hadi sende söyle
Aşka gelde böyle deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa sevda neyime
Gerisi bahane ben divane
Öpse deli delice
Ateşin içinde yanmıyorsa sevda neyime
Aşkın delice.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder