Ocak 13, 2016

İbrahim Tatlıses - Aramam



Çağırsaydın gelmez miydim yar
Senin için ölmez miydim yar
Dünyayı ters etmez miydim yar.

Aramam, aramam, aramam.

Aramam sormam bir daha
Yalvarsan bile Allah’a
Çıkmasa gecem sabaha aramam.

Peşinden geldim kaç kere
Dünyamı yıktın bin kere
Kırıldım sana bir kere aramam.

Seviyorsun, ben de seni yar
Çok özledim, ben de seni yar
Aramadım ben de seni yar.

Aramam, aramam, aramam.

Aramam sormam bir daha
Yalvarsan bile Allah’a
Çıkmasa gecem sabaha aramam.

Peşinden geldim kaç kere
Dünyamı yıktın bin kere
Kırıldım sana bir kere aramam.

Gözyaşlarım sele döndü yar
Ayrılanlar geri döndü yar
Leylek baba bile döndü yar.

Aramam, aramam, aramam.

Aramam sormam bir daha
Yalvarsan bile Allah'a
Çıkmasa gecem sabaha aramam.

Peşinden geldim kaç kere
Dünyamı yıktın bin kere
Kırıldım sana bir kere aramam.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder