Ocak 19, 2016

Musa Eroğlu - Hasretin Beni Yakıyor



Hasretin beni yakıyor
Boynuma zincir takıyor
Pirim kaldı Erzincan'da
Söğütler yola bakıyor.

Seyidim ağlattın bizi
Viran ettin evimizi
Kimse bilmez halimizi
Issız koydun hanemizi.

Seyidim sen nasıl ettin
Bizi bırakıp da gittin
Yaralarım göz göz ettin
Bizi dosta hasret ettin.

Seyit Kasım Dedemize
Daha gelmez hanemize
Kahpe felek bırakmadı
Hasret kaldık pirimize.

Seyidim ağlattın bizi
Viran ettin evimizi
Kimse bilmez halimizi
Issız koydun hanemizi.

Seyidim sen nasıl ettin
Bizi bırakıp da gittin
Yaralarım göz göz ettin
Bizi dosta hasret ettin.

Seyit Kasım miri kelam
Giden yok ki haber alam
Kış bastı Munzur Dağını
Derdimi ben kime yanam.

Seyidim ağlattın bizi
Viran ettin evimizi
Kimse bilmez halimizi
Issız koydun hanemizi.

Seyidim sen nasıl ettin
Bizi bırakıp da gittin
Yaralarım göz göz ettin
Bizi dosta hasret ettin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder