Eylül 04, 2011

Ferdi Tayfur - Bana Gerçekleri Söyle




Anlamadım bir türlü ne dertlerin var senin
Bazen çatık kasların bazen içli bakışların
Bazen güler gözlerin bazen zehir sözlerin
Bazen öldürüyor sözlerin.

Bana gerçekleri söyle
Mutsuz musun benimle
Çekilirim aradan
Sevdalıysan birine.

Ben razıyım hayatın
En acı darbesine
Bunda senin suçun yok
Ağlıyorum gençliğime                                                                                                                Yanıyorum kendi halime.

İçin için ağlıyorsun
Günden güne eriyorsun
Eski sevginden eser yok                                                                                                                  Benden bir şey gizliyorsun                                                                                                        Anlıyorum gözlerinden beni artık sevmiyorsun.


(Söz ve Müzik.Ferdi Tayfur) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder