Eylül 18, 2011

Ferdi Tayfur - Can Bırakmadın




Seni senden bile fazla sevmiştim
Ne yazık aşkımı anlayamadın
Gençliğimi çaldın sen şu ömrümün
Geriye dönecek yol bırakmadın
Bırakmadın bende can bırakmadın
Bir daha sevecek his bırakmadın
Bana tutacağım dal bırakmadın.

Adın dudağımda isyanım şimdi
Hayalin karşımda düşmanım şimdi
Seni sevdiğime pişmanım şimdi
Bir daha sevecek kalp bırakmadın.

Kime güvenirim bundan böyle ben
Sevip aldanmayı öğrendim senden
Bir acı intizar düşer dilimden
Diyecek başka bir söz bırakmadın
Bir rüzgar misali savrulup durdun
Bütün ümidimi yerlerde vurdun.
Bana tutacağım dal bırakmadın.

Benim gecelerim artık uykusuz
Yüreğim sayende oldu duygusuz
Neye yarar sanki pişman olmuşuz
Bir daha sevecek his bırakmadın.

Adın dudağımda isyanım şimdi
Hayalin karşımda düşmanım şimdi
Seni sevdiğime pişmanım şimdi
Bir daha sevecek kalp bırakmadın

(Söz.Ali Tekintüre / Müzik.Mustafa Sayan) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder