Ekim 13, 2011

Ferdi Tayfur - Boynu Büküğüm (Gelemiyorum)




Ey benim boynu büküğüm, 
Şimdi sen çok uzaklarda,
Ellerin koynunda ufuklara dalıyorsun,
Gözlerin yaşlı yüreğin buruk.
Ümitlerin çok, yine mi, yine mi,
Yine mi ağlıyorsun,
Yine mi, yine mi, desene ağlıyorsun.

İçimde ki yokluğunu dolduramıyorum,
Ayaklarım, bağlı sanki, sana gelemiyorum.
Sanma ki mutluyum, hep gülüyorum,
Yanılıyorsun, bırakmıyor, bırakmıyor,
Bırakmıyor kaderim gelemiyorum. 
Bırakmıyor, bırakmıyor,
Bırakmıyor yakamı gelemiyorum.

Zaman zaman hayal kurarım,
Saçlarını okşar gibi.
Yüreğimde kanıyorsun,
Gözlerimde yaşlar gibi.
Dört yanımda hasret taş duvarlar gibi.
Anlamıyor beni, bırakmıyor, bırakmıyor,
Bırakmıyor kaderim gelemiyorum.
Bırakmıyor, bırakmıyor,
Bırakmıyor yakamı gelemiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder