Kasım 09, 2011

Ferdi Tayfur - Kısrağım Deli Tayına

Güçlüsün Fırat gibi, 
Yücesin Ağrı gibi, 
Akarsın Murat gibi, 
Kimsecikler bilmez senin ne istediğini. 
Gözümdeki yaş gibi,
Bağrımdaki ateş gibi, 
Gündüze hasret gece gibi,
Hiç kimseler bilmez bana hasretini. 

Ben bilirim hem de çok iyi bilirim, 
Yanıp tutuştuğunu kısrağım deli tayına. 
Ben bilirim hem de çok iyi bilirim, 
Yanıp tutuştuğunu kısrağım deli tayına. 

Tasalanma kısrağım, tasalanma,

Elbet, özgürlümü alacağım, 
Bayırlarda ormanlar da dolaşacağım, 
Ne kolumda kelepçe, 
Ne yanımda gardiyan, 
Yalnızca sen olacaksın, 
Hiç kimseler bilmez bana hasretini. 

Ben bilirim hem de çok iyi bilirim, 
Yanıp tutuştuğunu kısrağım deli tayına. 
Ben bilirim hem de çok iyi bilirim, 
Yanıp tutuştuğunu kısrağım deli tayına.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder