Aralık 17, 2011

Ferdi Tayfur - Şiki Şiki Baba


Şiki şiki baba, hayni hayni yaba, 
Helik melik duni, gel fakiri yaba. 
Ooooo ooooo, ooooo ooooo. 

Şiki şiki baba, hayni hayni yaba, 
Helik melik duni, gel fakiri yaba. 
Ooooo ooooo, ooooo ooooo. 

Gözlerinin uğruna, ben canımı adadım, 
Senden başka kimseye, inan aşık olmadım. 
Gel de söyle aşkını, sorma sakın yaşımı, 
Ne olursun sevgilim, darda koyma başımı. 

Şiki şiki baba, hayni hayni yaba, 
Helik melik duni, gel fakiri yaba. 
Ooooo ooooo, ooooo ooooo. 

Şiki şiki baba, hayni hayni yaba, 
Helik melik duni, gel fakiri yaba. 

Aşkımı anlatmaya, varmıyor benim dilim, 
Ne kadar da güzelsin, benim canım sevgilim. 
Utanma sakın benden, ben de hoşlandım senden, 
Gel beraber olalım, bize ne el alemden. 

Şiki şiki baba, hayni hayni yaba, 
Helik melik duni, gel fakiri yaba. 
Ooooo ooooo, ooooo ooooo. 

Deli ediyor aşkın, olmuşum inan şaşkın, 
Allah’a yemin olsun, sen herkesten başkasın. 
Bir kelebek misali, havalarda uçarım, 
Karşı çıkan olursa, ben seninle kaçarım. 

Şiki şiki baba, hayni hayni yaba, 
Helik melik duni, gel fakiri yaba. 
Ooooo ooooo, ooooo ooooo. 
Şiki şiki baaabaaaa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder