Aralık 17, 2011

Ferdi Tayfur - Yandım Anam


Bu nasıl bir aşk masalı, 
Kandım anam, kandım anam, kandım anam oy. 
Benim gibi bir sevdalı, 
Sandım anam, sandım anam, sandım anam oy. 

Benim yarim başka dedim, ihanet yok aşka dedim. 
Son darbeyi ondan yedim, yandım anam oy. 
Ömrüm bitti beklemekle deryalarda bir kürekle, 
Çöl yanığı bu yürekle, kaldım anam oy, kaldım anam oy. 

Bakışına, gülüşüne yandım anam oy,
Gözlerine, sözlerine kandım anam oy. 

Bu nasıl bir kör kuyudur, 
Düştüm anam, düştüm anam, düştüm anam oy. 
Söz dinlemez garip gönlüm, 
Sevdim anam, sevdim anam, sevdim anam oy. 

Benim yarim başka dedim, ihanet yok aşka dedim, 
Son darbeyi ondan yedim yandım anam oyy. 
Ömrüm bitti beklemekle deryalarda bir kürekle,
Çöl yanığı bu yürekle, kaldım anam oy kaldım anam oy. 

Bakışına, gülüşüne yandım anam oy,
Gözlerine, sözlerine kandım anam oy.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder