Ocak 11, 2012

Hakkı Bulut – Hatırladın Mı


Mazide kaldı mutlu seneler,
Yerine gelmedi bunca dilekler,
Bizi ayrılığa kurban edenler,
Dost değil demiştim hatırladın mı.

Diz dize oturur kumru gibiydik,
İki kalpte çarpan bir can gibiydik.
Ayrılmayalım diye yeminler ettiydik,
Ettiğin yeminleri hatırladın mı.

Kaçalım demiştim nere olursa,
Ayırırlar bizi bir duyulursa.
Şayet bu yolda ölümde varsa,
Beraberiz demiştin hatırladın mı.

Şimdi hüzün dolu yaşlı halimle,
Seni hala seviyorum boş hayallerle.
Bakıp da ağlıyorum bendeki resmine,
Hatıra vermiştin hatırladın mı.

Beni öldürmeden gitme ellere,
Tövbe de demiştin nasıl kelime,
Ölümde sağımda yalnız seninle,
Sarılıp hıçkırmıştın hatırladın mı.

Uyurdum dizinde zaman bilmeden,
Bırakmazdım saçlarına güller dizmeden,
Bir kaçamak buse alıp da gitmeden,
Yarın tez gel dedin hatırladın mı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder