Ocak 13, 2012

Hakkı Bulut - İntizarım Var


Ah gençliğim ah, ah gençliğim ah,
Yaşanmadan geçen yıllara günah.

Mühür gözlerinde sürme,
Hasretime ödül olmuş.
Beni yere vuran felek,
Ele yar olmuş.

Öptüğüm narin elleri,
Başka ellerle tutuşmuş.
Bu kahırla yaşıyamam,
Ölürüm be kardaş.

Ziganadan Toroslara,
Feryadım yansır dağlara,
Boyun eğmiş kararlara,
Ellerin olmuş.
Hasretim var bölük bölük,
Tütmüyor ocağım sönük.
Tüm ruhum kıbleye dönük,
İntizarım var.

Poyraz eser yücelerden,
Kalbim delinmiş her yerden,
Hançer kurşun değil kardaş,
Sevda derdinden.

Davullar ona çalınsın,
Ağıtlar bana yakılsın,
Beni görüp ibret alsın,
Garipler kardaş.

Ziganadan Toroslara,
Feryadım yansır dağlara,
Boyun eğmiş kararlara,
Ellerin olmuş.
Hasret bende bölük bölük,
Tütmüyor ocağım sönük.
HasrEtim var bölük bölük,
Tütmüyor ocağım sönük.
Tüm ruhum kıbleye dönük,
İntizarım var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder