Şubat 11, 2012

İbrahim Erkal - Aşktan Kaçılmaz


Seni sevmek sevmelerin en güzeli.
Sana gelmek gelmelerin,
Senle olmak olmaların,
Senle ölmek ölmelerin en güzeli.

Gözyaşlarım yağmur oldu,
Mantığım o anda durdu,
Gönlüme pençeler atıp,
Bu aşk beni böyle vurdu.

Aşktan kaçılmaz, aşk anlatılmaz,
Hem kutsal, hem mübarek, aşk inanılmaz.

Ben senden vazgeçemem,
Zorluluklara pes edemem,
Seviyorum vazgeçemem,
Yokluklara pes edemem,
Eğer cehennemdeysen sensiz cennete gidemem.

Rüyalarım senle doldu,
Gönlüm aşkı sende buldu.
Sevgilide tabipte sen,
Eski ben sende kayboldum,
Bu aşk beni böyle vurdu.

Aşktan kaçılmaz, aşk anlatılmaz,
Hem kutsal, hem mübarek, aşk inanılmaz.

Ben senden vazgeçemem,
Zorluklara pes edemem,
Seviyorum vazgeçemem,
Zorluklara pes edemem,
Eğer cehennemdeysen sensiz cennete gidemem.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder