Şubat 11, 2012

İbrahim Erkal - Avuçlarımda Tutamadım


Sana olan düşkünlüğüm hiç değişmedi,
Tadımda sen tuzumda sen bitanem.
İsmin dudağımda bir an düşmedi,
Aklımda sen fikrimde sen bitanem.

Avuçlarımda tutamadım unutamadım ben,
Avunamadım avutamadım atamadım ki.
Avuçlarımda tutamadım unutamadım ben,
Avutamadım avunamadım atamadım ki.

Uçupta gittin avuçlarımdan, tutamadım,
Bu gidişin yüreğime inan sinmedi.
Yazımda sen kışımda sen bitanem,
Hasretinden acılarım dinmedi,
Aşkımda sen canımda sen bitanem.

Avuçlarımda tutamadım unutamadım ben,
Avunamadım avutamadım atamadım ki.
Avuçlarımda tutamadım unutamadım ben,
Avutamadım avunamadım atamadım ki.

Hep sonradan bilinirmiş değerler,
Hep sonra anlaşırmış meğerler.
Nasılsa gitti gider herkes ne derse desin,
Benim gönlüm çaresiz giden yare ah ah etsin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder