Mart 25, 2015

Ajda Pekkan - İlkokulda Tanışmıştık


Tanışmıştık
Biz çocukça anlaşmıştık
Saklanbaç oynarken bak biz
Çok mesuttuk çok ikimiz.

Sonra geldi orta okul çattı
Arkadaşlığımız biraz daha arttı
Yanyana oturduk kopya verdik
Bakın şimdi istikbâl bizim derdik.

Lisede başladın ilk çapkınlıga
Tehlikeye düştü bizim de rüya
Bir arkadaş buldun ki ismi Hülya
Birden yıkıldı başıma dünya.

İlkokulda tanışmıştık
Biz çocukça anlaşmıştık
Saklanbaç oynarken bak biz
Çok mesuttuk çok ikimiz.

Derken geçtik biz fakülteye
Dans başladı ça ça solfe ye ye
Bense kaldım sınıfta aşkından
Kızlar koşuyordu hep arkandan.

Ben kıskandım sense inkar ettin
Sonra bırakıp da beni gittin
Şimdi duydum artık evlenmişsin
Aman bana da zavallı demişsin.

İlkokulda tanışmıştık
Biz çocukça anlaşmıştık
Yıllarıma hep yanıyorum
Duy sesimi ağlıyorum.

Söz : Fecri Ebcioğlu & Müzik : Patricia Carli







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder