Aralık 26, 2011

Orhan Gencebay - Ben Ne Yaptım


Ben ne yaptım kendi kendime,
Hep ben ettim kendi gönlüme.
Seni bulmuşken aşkı kaybettim,
Aşkı bulmuşken seni kaybettim,
Hep ben ettim kendi kendime,
Ben ne ettim kendi kendime.

Ben gönlümce sana çok yakınken,
Senin gönlünden uzak kalmışım.
Seni kendimden kıskanırken,
Zalim ayrılıktan nasip almışım.
Ah ne yaptım, vah ne yaptım.

Artık affetmem ömrümce kendimi,
Kendim yarattım kendi derdimi.
Seni bulmuşken aşkı kaybettim,
Aşkı bulmuşken seni kaybettim.
Hep ben ettim kendi kendime,
Ben ne ettim kendi kendime.

Anladım ki sevdiğini,
Söylemeyen derman bulmaz.
Sevdin ise söyle dostum,
Aşkta saklı gizli olmaz.
Son pişmanlık fayda vermez.

Gel gör gönlümün dağınıklığını,
Gel gör perişan hallerimi,
Gör bak bana neler etti aşkın,
Bil de öyle git sevdiğimi,
Ah ne yaptım, vah ne yaptım.

Artık affetmem ömrümce kendimi,
Kendim yarattım kendi derdimi.
Seni bulmuşken aşkı kaybettim,
Aşkı bulmuşken seni kaybettim.
Hep ben ettim kendi kendime,
Hep ben ettim kendi gönlüme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder