Ocak 13, 2012

Hakkı Bulut - Kul Hatasız Olmaz


Allah'ım sevdiğime çile dert verme,
İstersen her gün bana bin azap versin.
Ne olur ümitsiz günler verme,
İstersen derdime bin dert eklesin.

Kul hatasız olmaz, o da öyledir,
Belki de suç bende, günah bendedir.
Bence yaşamak onu öyle sevmektir,
Yeter ki sağ olsun yetişir bana.

Ayakları taşa gelmesin yeter,
Yerine ölürüm, yaşasın yeter,
Ayda yılda yüzünü göreyim yeter,
İsterse yıllarca sormasın beni.

Kul hatasız olmaz, o da öyledir,
Belki de suç bende, hata bendedir.
O benim canımda candan ötedir,
Yeter ki sağ olsun yetişir bana.
Kul hatasız olmaz, o da öyledir,
Belki de suç bende, günah bendedir.
Bence yaşamak onu öyle sevmektir,
Yeter ki sağ olsun yetişir bana.

Bin türlü isyan da olsa dilimde,
Yaşama sevincini alsa elimden,
Bilsem ki huzur vermez kabrimde,
Yine de severim kalpsiz olsa da.
Bin türlü isyan da olsa dilimde,
Yaşama gücümü alsa elimden,
Bilsem ki huzur vermez kabrimde,
Yine de severim zalim olsa da.

Kul hatasız olmaz, o da öyledir,
Belki de suç bende, hata bendedir.
Bence yaşamak onu öyle sevmektir,
Yeter ki sağ olsun yetişir bana.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder