Ocak 25, 2012

Müslüm Gürses - Acımasız Dünya


Ne olur Yarabbim affet bu kulunu,
Sevdiysem kalbimdir suçlu, kalbimdir suçlu.
Koptum birer birer sevdiklerimden,
Beni benden eden bu benliğimden,
Kötü duyguları sil at kalbimden,
İçimdeki şeytanı öldür Yarabbi.

Tükenen hayatım biten ömrümdü,
Aşkımın kahrını çeken gönlümdü,
Tükenen hayatım biten ömrümdü,
Aşkımın kahrını çeken gönlümdü,

Bir ateşti yandı yangına döndü,
Daha büyümeden söndür Yarabbi,
Bir ateşti yandı yangına döndü.
Daha büyümeden söndür Yarabbi,
Şimdi gözyaşlarım bir sele döndü,
Artık bu yüzümü güldür Yarabbi.

Nedense talihim yaver gitmedi,
Acımasız dünya aman vermedi,
Ne yapsam ne etsem geri dönmedi,
Dönmeyen çarkımı döndür Yarabbi.

Tükenen hayatım biten ömrümdü,
Aşkımın kahrını çeken gönlümdü,
Tükenen hayatım biten ömrümdü,
Aşkımın kahrını çeken gönlümdü.

Bir ateşti yandı yangına döndü,
Daha büyümeden söndür Yarabbi,
Bir ateşti yandı yangına döndü,
Daha büyümedEn söndür Yarabbi,
Şimdi gözyaşlarım bir SEle döndü,
Artık bu yüzümü güldür Yarabbi,
Artık bu yüzümü güldür Yarabbi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder