Mart 15, 2012

Müslüm Gürses - Şarkılar Senin İçin


Şarkılar senin için türküler senin için,
Bilmem başka ne yapsam sevgilim senin için.
Gönlümü mabet yapsan saçına güller taksan,
Az gelir anlatmaya bendeki aşkın için.

Ben sana sevdalıyım hem gönülden bağlıyım,
İstemem başkasını hep senle olmalıyım.
Uzanınca ellerim ellerini tutmalı,
Gözlerim bir tek senin gözlerine bakmalı.
Bakınca gözlerine kaybolup gidiyorum,
Hayat seninle güzel gerçek bu biliyorum.

Hayatım senin için tüm sevgim senin için,
En büyük mutluluksun sevgilim benim için.
Dünyalara değişmem saçının bir telini,
Kimseler dolduramaz kalbimdeki yerini.

Sen benim kanadımsın tutunacak dalımsın,
Yaşamak neye yarar yanımda olmamışsın.
Bakınca yollarına kaybolup gidiyorum,
Hayat seninle güzel gerçek bu biliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder