Mart 21, 2012

Neşet Ertaş - Al Yanak Allanıyor


Al yanak allanıyor,
Aman yazması pullanıyor.
O yar çıkmış karşımda,
Aman dal gibi sallanıyor.

Aman etme bana bu nazı,
Aman gel bize bazı bazı.
Aman yar ben seni alırdım,
Aman baban olsaydı razı.

Al yanak gül gül olur,
Aman sırma saç tel tel olur.
Yarim çıkma dışarı,
Aman seni gören del'olur.

Aman etme bana bu nazı,
Aman gel bize bazı bazı.
Aman yar ben seni alırdım,
Aman baban olsaydı razı.

Al yanak pembe pembe,
Aman sevdan uyandı bende.
Sevdan ile yanıyorum,
Aman hiç insaf yok mu sende.

Aman etme bana bu nazı,
Aman gel bize bazı bazı.
Aman yar ben seni alırdım,
Aman baban olsaydı razı.

Al yanak gül gül olur,
Aman sırma saç tel tel olur.
Yarim çıkma dışarı,
Aman seni gören del'olur.

Aman etme bana bu nazı,
Aman gel bize bazı bazı.
Aman yar ben seni alırdım,
Aman baban olsaydı razı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder