Haziran 08, 2012

Barış Manço - Kalk Gidelim Küheylan sözleri


Urfa Diyarbakır gezdim
Hele hele yar yar.
32 sancak saydım
Hele hele yar yar.
Neslihan derler güzelin
Adını duydum breh breh
Gül yüzünü görmeye geldim.

Kalk gidelim Küheylan
Uçalım gayri oy Neslihan'a varalım gayri.

Rumeli’nde pek çok gezdim
Hele hele yar yar.
Tuna boyun dağ dolandım
Hele hele yar yar.
Aslıhan derler güzelin adını duydum breh breh
Gül yüzünü görmeye geldim.

Kalk gidelim küheylan
Uçalım gayri oy Aslıhan'a varalım gayri.

Aslıhan'dan Neslihan'dan
Hele hele yar yar.
Fayda gelmez bey kızından
Hele hele yar yar.

Barış böyle belledi
Bir çaldı bin bir söyledi
Sizde böyle söyleyin haydi
Kalk gidelim küheylan uçalım gayri oy
Sen bana dön ben sana gayri.
Kalk gidelim küheylan uçalım gayri oy
Kendimize varalım gayri.
Kalk gidelim küheylan uçalım gayri oy
Evimize dönelim gayri.


Barış Manço izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder