Haziran 10, 2012

Barış Manço - Sarıl Bana


Yıkılsın bütün duvarlar birer birer,
Açılsın bütün kapılar teker teker,
Yaklaş bana gel sokul bana,
Rüyama giriver bu gece
Helalim oluver bu gece.

Koptu fırtına dört bir yanımda,
Ateşe at beni sar kollarınla,
Çok yorgunum sarıl bana, dokun bana ne olur.

Binlerce ok saplanıyor şu kalbime
Alev alev ateşin yanıyor yüreğimde
Yaklaş bana gölgem ol benim
Rüyama giriver bu gece
Helalim oluver bu gece.

Koptu fırtına dört bir yanımda
Ateşe at beni sar kollarınla
Çok yorgunum sarıl bana, dokun bana ne olur.

Gururumu aldım ayaklar altına
Geldim kapına yüz sürmek için
Haydi artık sende sil gözyaşlarını
Süslen boyan giyin benim için.

Elimde pembe-mavi soğuk bir çerçeve
Tüm anılar sanki toplanmış hep o resimde
Süzül oradan
Gel sokul bana rüyama giriver bu gece.

Koptu fırtına dört bir yanımda
Ateşe at beni sar kollarınla
Çok yorgunum sarıl bana dokun bana ne olur.

Sokul bana, sarıl bana, yaklaş bana, dokun bana.


Barış Manço izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder