Kasım 29, 2012

Orhan Gencebay – Utan



Utan, utan,
Ettiğinden utan.
Gerçeği yalan katığından utan,
Kırdığın gönüldür parçasından utan.

Utan, utan, utan dostum utan,
Utan, utan, utan dostum utan.

Verdiğin sözlerden gelecek günlerden,
Bekleyen ümitlerden hasretlerden utan.
Gönlümün hüznünden yaş dökülen gözden,
Aldığın her nefesten insanlıktan utan.

Yalan, yalan dostum yalan,
Hasret nefret inan şimdi,
Senden bana kalan.

Yaşamak bir oyun değildir dostum,
Ağlamak sevmek var sevilmemek var,
Bu dünya kimsenin değildir dostum,
En mutlu anında yok olmak da var.

Utan, utan, utan dostum utan,
Utan, utan isyanından utan.

Hiçbir şey vermeden avuç açan elden,
Sevgisiz gönüllerden bencillikten utan,
Ettiklerin sana kar kalacak sanma,
Ah alarak yarattığın fırsatlardan utan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder