Aralık 18, 2012

Uğur Işılak - Yıldırım Gibi



Lütfedilen ömrümü sana bahşettim,
Her nefes, her adım izledim seni.
Gözlerini yüreğime nakşettim,
Kendi gözlerinle gözledim seni.

Tahammülüm yok, yeter artık anla beni,
Konuşturma iki eli kanla beni,
Haykırıyorum özledim seni.

Yıldırım gibi düştü,
Hasretin kucağıma.
Yakalandım suçüstü,
Kıydım gençlik çağıma.

Kora dönmedikçe türkü yakmadım,
Son damla taşmadan yakıp yıkmadım,
Bir kez olsun doya doya bakmadım,
Kendi benliğimden gizledim seni.

Tahammülüm yok, yeter artık anla beni,
Konuşturma iki eli kanla beni,
Haykırıyorum özledim seni.

Yıldırım gibi düştü,
Hasretin kucağıma.
Yakalandım suçüstü,
Kıydım gençlik çağıma.

Olan olsun artık, umurumda değil dünya.
Hayatta iki şeyden çok korkar insan,
Biri ölüm diğeri zulüm.
Ben, ben zaten yanmışım,
Yanana ateş neylesin gülüm.
 (heceses)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder