Bir yaz daha
bitti
Ömurden bir
mevsim
İlk yaz güneşinde
seni sevmiştim
İsyan eder
duygularım
Sonbahar
eserken
Dilim varmaz
dur desin
Yaz gibi
giderken
Çırpınır yokluğun
uzaklarda
Ürperir tenim
düşüm
Sessiz sedasız
gözler
Odamda beni
izler
Denize yürekler açtım
Sahil de senden
izler
Yutkundum
haykırmayı
Sokaklar doldu
kasvet
Alevler sardı
yaktı
Yangınlarda bir
hasret
Islandı tüm
dilekler
İnce bir vurgun
yedim
Gözümde bütün
seferler
Tuzundan yansın
tenim
Söz kestim
yalnızlığa
Korkuyor üşüyorum
Yağmur vurdu
camlara
Sensizlik
soluyorum
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder