Nisan 05, 2012

Ferdi Tayfur – Ağlamazsam Uyuyamam


Bir sen söyle bir de beni dinler misin ey kardeşim 
Yıllar yılı bu yolarda ömrümü harcamışım 
Yıllar yılı aşk uğruna hayatımı kaybetmişim 

Hangimiz usanır hangimiz bıkacağız 
Hangimiz yıkılmadan sabahı bulacağız 
Ben usanmam, ben bıkmam, ben onsuz yaşayamam
Ben her gece gizli gizli ağlamasam uyuyamam 
Ben her gece sessiz sessiz hıçkırmazsam uyuyamam 

Her sabaha umut dolu adımlarla koşuyorum 
Bunca çile dertten sonra hakket nasıl yaşıyorum 
Bunca çile dertten sonra şaştım nasıl yaşıyorum 
Çok şey var anlatacak sevgiden aşktan yana 
Teselliye kalkışma faydası olmaz bana 
Öyle sevdim seni benim sevenimi bilemedim 
Kim yüzüme güldüyse onu bana dost bildim.

Bırakalım bu mevzuyu 
Sonu gelmez sözlerin 
Bak doluverdi ağlamam diyen gözlerin 
Haydi kalk sigaranı unutma burası kapanıyor 
Bu saatte bulamayız 
Sigarasız da sabah olmuyor


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder