Ekim 19, 2012

Ferdi Tayfur - Kadir Mevlam (Tövbe)



Kadir Mevlam, Kadir Mevlam esirgeme benden kadrini,
Ya beni de mutlu kıl, ya da kazdır kabrimi, kabrimi.
Milyonlarca kulundan tek birini istedim, istedim, istedim,
Onu bile çok görüp bana vermedin, bana vermedin.

Bu sözlerimle ne olur incinme,
İsyan etmek ne demek binlerce tövbe.
Bende ki bu sitem şu kaderime,
Tövbe sana yaradan binlerce tövbe.
İsyan eden kullarından eyleme beni,
Tövbe sana Allahım binlerce tövbe.

Aşkın günahını bedenim çekmiş,
Kimi biraz sevinmişse kimi gül demiş.
Ne suç işlemişse gönlüm işlemiş,
Tövbe sana yaradanım binlerce tövbe.

Şu arsız gönlümden kurtulamadım,
Uğruna ne yaptım ise yaranamadım.
Sonunda her şeye isyankar oldum,
Tövbe sana yaradanım binlerce tövbe.
Beni doğuran anama isyankar oldum,
Sen af edensin Yarabbim binlerce tövbe.


Ferdi Tayfur izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder