Ocak 16, 2016

Musa Eroğlu – Yol Ver Dağlar Ben Sılama Varayım



Bugün çay bulandı yarın durulmaz
Yol ver dağlar ben sılama varayım.
Karlı dağlar varayım
Zalim dağlar varayım.

Muhabbetli yardan gönül ayrılmaz
Yol ver dağlar ben sılama varayım
Karlı dağlar varayım
Zalim dağlar varayım.

Gurbet elde efkârım var zarım var
Sılada bekleyen nazlı yârim var
Bizi ayırana intizarım var
Karlı dağlar yaz gele
Zalim dağlar tez gele.

Bizi ayırana intizarım var
Oy dağlar
Yol ver dağlar ben sılama gideyim
Karlı dağlar gideyim
Zalim dağlar gideyim.

Ezeli de Karacaoğlan ezeli
Döküldü bağların gülü gazeli
Gurbet elde ben nideyim güzeli
Karlı dağlar güzeli
Zalim dağlar güzeli.

Gurbet elde ben neyleyim güzeli
Oy dağlar
Yol ver dağlar ben sılama gideyim
Karlı dağlar gideyim
Zalim dağlar gideyim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder