Nisan 17, 2016

Bengü - Yüzde Seksen Arsızım



Seni bana kim gönderdi
Annem bana hep söylerdi
Kısmetin ayağına gelir
Kendini yorma derdi.

Sen sen ol ağzını açma
Fazla kusur arama
Birini bulursan şükret
İyi erkek karaborsa

Nerden baksan haksızım.
Yüzde seksen arsızım
Yüzde doksan kalpsizim
Bundan böyle sensizim.

Uslu durmadım hiç
Susmadım ağzıma geleni söyledim
Yok yere kimsenin kahrını kaprisini
Çekemem ben kimsin ki sen.

Nerden baksan haksızım
Yüzde doksan arsızım
Yüzde doksan kalpsizim
Bundan böyle sensizim.

Hadi yine sen çok şanslısın
Senden bıktım ansızın
Kendini kurtardım sanma
Sen daha yolun başındasın.

Seni bana kim gönderdi
Adresimi kim sana verdi.
Kısmetsiz şehir insanı
Çölleri aşıpta mı geldin.

Sen sen ol ağzını açma
Fazla kusur arama
Biri bulursan şükret
İyi kadın karaborsa.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder